Curvăsăraie

Mă, ştiţi cum e vorba aia că ce se-aseamănă se-adună, nu? De-asta nu mă adun eu cu nimeni, că io n-am cu cine să mă asemăn. Sunt unic, ce pula mea!
Revenind la lucruri mai pământeşti, la mine în cartier se adunau două categorii de oameni: băieţii de la bancă şi curvele din scară. Nu ştiu cum, da’ aşa s-a nimerit.
Bine a zis cine a zis la un moment dat: „Vezi, mă, de-asta suntem singuri.” Cum aşa? Păi uite explicaţie: orice picior de femeie care ar fi îndrăznit să calce vreodată prin preajma băieţilor, ar fi suferit grav de pe urma miştourilor dacă nu ar fi avut un simţ al umorului extrem de dezvoltat şi un pic de inteligenţă cât să ştie ce să răspundă la caterincă şi să fie pe felie. Am întâlnit o singură fată care să ţină la o astfel de caterincă, dar n-a apucat să dea chip cu duşmanu’.
În fine, de partea cealaltă, grupu’ de curve se retrăgea în intimitatea scării. Păi ietă ce coboram eu odată din casă şi când am dat să ies din bloc, le-am văzut p-astea, erau şapte, şi-am zis fără să-mi dau seama: „Haida, de unde pula mea atâtea târfe? E bordel?”. Mi-a scăpat cu voce tare, na. Numai bine că n-au auzit că erau ocupate cu pulili de şi le tăvăleau că plecam futut d-acolo.
Da mă, şi să-ţi zic. Erau de toate felurile: blonde, brunete, roşcate, mai slăbuţe, mai grăsuţe, mai frumoase, mai urâte. Ce să mai, pentru toate fanteziile! Bă, da’ erau două de le zicea unu’ gură de pulă şi nas de citură. Umblau ele mereu amândouă şi să dea dracu’ dacă nu mă pişam pe mine de râs. Când se apropia câte una din astea două, zicea ăsta: „Uite-o pe gură de pulă!” şi gesticula p-acolo. Păi ce să-mi bag pula că eram terminat. Au suferit nşte miştouri grave doar că sunt proaste. Dacă erau în stare să dea o replică ca lumea sau măcar să nu se mai sperie când le puneam mâna pe cur, era altceva. Aveau mai mult respect, dar aşa să fii şi curvă şi proastă, e nasol. Ţi-o iei la muie grav. La nivel intelectual zic.
Frate, io n-am nimic cu curvele. Adică, pentru mine cuvântul curvă nu semnifică ceva rău dacă înseamnă să te fuţi cu mulţi şi mult. Asta e viaţa, ce căcat! Tre’ să mâncăm, să bem şi să ne futem că doar suntem animale. Cum zicea şi Mircea Radu la „Din dragoste”: „Futeţi-vă mult!” Ştii tu.

Lasă un răspuns

