Cuvinte nevorbite

Vorbitul nu e o îndeletnicire a mea. Rar deschid gura să spun ceva, iar atunci când o fac, cuvintele par să iasă toate odată. În schimb mă pricep la scris. Fac asta de 18 ani, iar primul lucru pe care l-am scris a fost „TE|ROG|FRUMOS|SĂ|MĂ|IERȚI”. Și după asta am primit o îmbrățișare. Sufletul meu de copil de trei ani a simțit atunci ce e dragostea. Acum, după mult timp, nu s-a schimbat nimic. Sufletul și rațiunea mi-au rămas la fel, dar greșelile nu-mi mai sunt iertate, iar locul dragostei a fost luat de ură, de nepăsare.

Lasă un răspuns

