Cuvinte nescrise, dragoste și femei

Sunt momente în viață când fiecare din noi se gândește că e momentul să-și ia inima în dinți și să spună ce are pe suflet. Ei bine, pentru asta, eu am blog: din cauza datorită consecință a timidității mele, am simțit nevoia ca lucruri pe care mi-aș dori să le spun, să existe totuși undeva. Și chiar și așa, nu am scris totul. De multe ori am folosit ironia, subtilitățile ca să descriu indirect ceea ce se desfășoară în mintea mea, alte ori am folosit un limbaj vulgar ca să distrag atenția de la ceea ce contează, în alte cazuri pur și simplu am aruncat cuvintele exact așa cum mi-au venit.
Și chiar și cu blog tot au rămas cuvinte nespuse, nescrise…
Ei bine, acum îmi doresc să-mi iau inima în dinți și să scriu aici lucruri care îmi trec prin minte acum. Lucruri care poate nu sunt chiar potrivite, lucruri care, în ciuda adevărului pe care-l exprimă ar suna poate dubios. Dar, dubios nu înseamnă și rău, nu-i așa?
Se întâmplă ca după ce le-a fost frântă inima, masculii feroce ai speciei umane care au găsit de cuviință să-și deschidă sufletul în fața fascinantelor ființe numite generic femei, să se gândească că singurul lucru pe care-l vor mai deschide în fața unei femei e șlițul. E lesne de înțeles de ce. Bărbații își dau seama că dragostea e doar un pretext pentru sex și, renunțând la pretexte trec direct la scopul speciei umane ilustrat foarte frumos în Biblie: „să trăiți și să vă înmulțiți și, intrând, să moșteniți Pământul!” Femeile știu asta dintotdeauna. Numai bărbații au nevoie de cel puțin un șoc emoțional ca să realizeze lucrul acesta.
Uite genul ăsta de idei îmi vine greu să le scriu pentru că lumea va zice: uite-l și pe ăsta ce idiot e! Dar nu, nu sunt idiot. Doar exprim o idee pe care o știe toată lumea, dar n-o recunoaște nimeni.
Eu tot cred în dragoste. Și da, e un pretext pentru sex, așa ne-a făcut natura, dar e mai mult de atât! E sentimentul care ne ține în priză, e ceea ce ne dă motiv să ne trezim dimineața. E viața însăși! Și femeia. Oh, femeia! Perfecțiunea nu se putea cuibări nicăieri mai bine!

Lasă un răspuns

