Nu mai fiți plictisiți, plictisitorilor!

Oamenii sunt din ce în ce mai plictisitori și mai plictisiți în jurul meu. Tineretu’ pizdii. N-au pic de entuziasm, habar n-au să se distreze. O ard aiurea rău de tot. Iarna nu ies din casă că vezi domn’e e prea frig. Vara că să vezi că e prea cald. La plajă nu merg că mi se văd șuncile, la munte să vezi că vin, dar dup-aia nu mai vin. În parc nu merg că ce e aia să mergi în parc.
Nu mai există pic de entuziasm! Asta nu e viață să stai toată ziua ca lăchetele prin bodegi împuțite și prin cluburi, să fumezi și sanchi să mai tragi din când în când câte un shot. Să stai o seară întreagă să te uiți după lume de parcă n-ai vedea oameni în jurul tău în fiecare zi și să te porți fals cu fiecare.
Și ziceam cu entuziasmul ăla. Bă, dar deloc! Nu mai există. Punct!
Lăcheți, lăcheți, lăcheți!
Chiar dacă s-a mai stins din atmosferă, tot Cartieru’ Minunat rămâne spiritul distracției. Mă simt bine cu ăia din cartier în ciuda faptului că și ei o mai bulangesc. Dar, decât deloc…
O să zici că e normal, că acolo ai copilărit, ai crescut, dar nu e așa. E vorba de oameni. Sunt înconjurat de o stare de abulie incredibilă. Trupuri lipsite de viață. N-aveți viață, bă! Aia e!
Mi-am amintit acum de ce mă duc eu mereu singur pe drumu’ meu. Că nu e unul mai răsărit care să aibă oleacă de energie să stea lângă mine.
Găsisem io pe oareșcare p-aici, dar din păcate s-au cam tirat. Unde, nu știu. Că de răspuns nu-mi mai răspund când încerc să dau de ei. Se-aude acolo-n spate?
Haida bă, să trăim, nu mai stați pe post de mobilier în camere!

Lasă un răspuns

