Să ai ce discuta în pauza de…

M-a frământat întotdeauna noțiunea de „țigara de după” sau „pauza de țigare”. De fapt, nu ideea de țigară după sex mă incită pe mine ci ideea asta că a devenit aproape o regulă. Hop-țop am terminat, hai să fumăm, că de… țigara de după.
Cum ar fi să mă apuc să sparg semințe între dinți după o futere, așa ca de pauză. Ca la meci când, în pauza dintre reprize, o urmărești pe țiganca aia care vinde la suprapreț semințe în pungi capsate de ea ca să mai ai ce ronțăi și în repriza a doua. Și după ce îmi adun o rezervă bună de coji printre dinți, să revin la lins labii. Da, știu, nu e cea mai frumoasă imagine și aproape că-mi vine să scuip numai când scriu căcatul ăsta, dar asta așa, ca să înțelegi ce simt. Țigara de după, auzi la ei. Ha!

Un răspuns

  1. :))daca ai fuma ai intelege :))

Lasă un răspuns

