Oameni frumoși

Oamenii sunt frustrați. Asta îi face să fie răi unii cu alții. Asta mă face pe mine, deși îi iubesc, să încerc fie să văd ceva bun în ei fie, dacă nu există ceva bun în ei, să încerc să am cât mai puțin contact cu ei. Faptul că oamenii sunt răi îmi creează o imagine neplăcută despre lume, în care eu nu vreau să cred. Eu vreau să cred în ceva bun. Dar, se întâmplă câteodată de oricât aș căuta așa ceva, nu găsesc. Totuși se întâmplă ca lucrurile bune să mă găsească pe mine.
Mi se întâmplă să mă găsească oameni care sunt pur și simplu… frumoși. Genul de oameni care aprind atmosfera într-o încăpere, care au o aură în jurul lor ce încălzește sufletele celor pe care-i întâlnesc. Oameni cărora nu le poți reproșa lucruri chiar dacă greșesc pentru că știi cu siguranță că n-au făcut-o intenționat. Oameni care te impresionează de la prima întâlnire, care îți oferă inspirație, cărora le zâmbește chipul laolaltă cu întreg corpul.
Aceștia sunt oamenii frumoși, oameni pentru care merită să evadezi dintre pereții între care îți petreci majoritatea timpului oricât de prost te-ai simți, oricât de bolnav ai fi pentru că știi că după puțin timp petrecut cu ei te vei simți mult mai bine.
Sunt oameni frumoși care și la 12 și la 22 și la 62 de ani vor arăta la fel de tineri pentru că sunt plini de viață. Dovezi vii care confirmă faptul că frumusețea vine din interior.
Când realizez că sunt înconjurat de asemenea persoane îmi reamintesc de ce iubesc umanitatea și oamenii și asta mă înviorează și mă face să cred că Soarele va răsări pentru mine și mâine ca să mă pot bucura de bucuria lor.

Un răspuns

  1. Cu toate ca iti impartasesc aceeasi idee, nu pot garanta ca este cea mai sanatoasa, cea mai mandra dintre stele..Oamenii sunt cum sunt, buni sau rai, simpatici sau enervanti, iubitori sau pesimisti..umani sau inumani..dar nu suntem in „Terminatorul” pentru a-i vizualiza prin numarul de pixeli sau prin numarul de la pantofi..sunt frumosi tocmai pentru ca nu ii putem permuta sau combina dupa un criteriu atat de relativ..sunt frumosi prin buna lor dispozitie, prin sarmul acela care ne face sa clipim, prin acel „vino-ncoa!”..si sunt frumosi pentru ca ne determina sa ne intrebam cat de frumosi suntem noi..asa cum la orele de romana invatam ca un personaj se caracterizeaza cel mai bine prin relatiile cu alte personaje, asa noi ne identificam cel mai bine prin raportul cu oamenii, invatand sa ne cunoastem..
    Frumusetea vine din interior..un cliseu adoptat adesea prin filmele lacrimogene, insa cu un adevar solid in spate..dar prea mult optimism strica, prea multa lauda distruge..oamenii se schimba, se maturizeaza, evolueaza, reactioneaza diferit la impulsuri..azi pot fi un om frumos, maine pot fi cu moralul la pamant, deci ursuza, deci nu plina de viata, deci nu arat la fel de tanara, deci sunt urata…dar frumusetea din interior tot acolo e..ce ne facem cu discrepanta asta?
    Hasta la vista, baby!

Lasă un răspuns

