Dulce vară

Da! Am reușit să îmi distrug și vacanța asta. Ce-i drept, a mers un pic mai bine decât vara trecută, dar din 3 luni de vară cât aproape s-au scurs să fii fost două zile ca lumea. Și știi de ce? Pentru că n-am făcut și io ce face omul vara, nu m-am dus la plaje, ștranduri, pe litoral sau alte vrăjeli. Nu bre, io am stat în casă și am ars-o dubios rău de tot. De vină feisbucu’, zic io. Am constatat recent că dacă stau mai mult de 5 minute pe feisbuc, mă distruge psihic, social, moral, intelectual, cum vrei tu. E tâmpire curată! De fapt, ce mănânc io hăndel aici, de fapt vinovatul sunt am fost eu, că nu mi-a ținut nimeni pistolul la tâmplă să îmi pierd tinerețea pe o rețea de socializare.
În afară de toată distracția care vine mână de mână cu vara, căldura și vacanța, în afară de trezitul la ore târzii ale dimineții când lumea e deja sătulă de muncă, în afară de nopțile senine cu cer plin de stele și răcoarea parcurilor, cel mai rău îmi pare că am pierdut pletora de bunăciuni care s-au perindat prin toate locurile Pământului în veștminte care să le pună cât mai mult în evidență feminitatea, frumusețea, perfecțiunea. Asta e așa în general ca să-ți clătești ochii. Dar, pe urmă, ce să vezi? Ajungi pe plajă și… faci infarct. Toate lenjeriile în toate culorile, toate fetele, toate fesele. Ah, da… fesele. Fese de care să te îndrăgostești, la care să te holbezi nu pentru că ești vreun obsedat ci pentru că pur și simplu trebuie admirate ca o pictură, o mare capodoperă. Trebuiesc sorbite din priviri, studiat fiecare por al pielii care le acoperă, fiecare cută, fiecare moleculă de melanină ce se sintetizează sub acțiunea ultravioletelor. Și cum stau ele, fetele cu curu’ ăla bombat în fel și fel de poziții de-ți vine să scoți lansatorul de vibratoare cu lunetă să le penetrezi întru satisfacția tuturor plăcerilor.
Oh, dulce vară, Paradis al oamenilor veseli.
Și cum spuneam, azi a fost o zi superbă. Păcat că n-au fost prea multe zile d-astea, dar decât deloc…

Lasă un răspuns

