Vreau, deci am vointa…

"A vrea"-cel mai urat cuvant. Il urasc! Eu vreau…sa nu vreau nimic. Dar cea mai mare dorinta a mea, cel mai frumos vis… a trecut pe langa mine…L-am avut in brate si i-am dat drumul. Nu mi-a alunecat, nu l-am scapat…pur si simplu, l-am aruncat. Visul meu, dragostea mea…Nu credeam ca pot fi atat de fraier. Cine pe lumea asta ar fi facut asa ceva? Visul meu, dragostea mea…am pierdut-o pentru totdeauna. Inca sper, dar degeaba. Voi mai avea vreodata ocazia sa-mi indeplinesc visul? Merita sa trec peste, sa trec la alte vise? Pot sa fac asta? VREAU sa fac asta? "vreau"…ce cuvant urat! O fata, o vara, o dragoste. Fata care-mi umplea chipul de veselie, mi-a descoperit tandretea si a eliberat-o din copilul inchis in sine. Doar cand o vedeam, caldura inimii mele care batea cu putere exploda in mine, dragostea, ingerul meu. Daca eu te-am alungat din viata mea, inseamna ca sunt singur, nimeni nu ma mai protejeaza. Dintre toate lucrurile de pe lumea asta, tu esti singurul pe care nu-l pot atinge…sau….trebuie sa VREAU? Vreau un inger de la Dumnezeu, te vreau pe tine, ingerul meu!

Lasă un comentariu